Головна мета та суть діяльності представництв ОРТу полягає у підвищенні рівня життя і добробуту через навчання і освіту, як єврейського народу, так і інших народів світу.
Крістіна Килинчарслан - курсант льотної академії Національного авіаційного університету
|
ОРТ в УкраїніНовини та медіаНовини та анонсиВчителі Всесвітнього ОРТ досліджують нові напрямки у викладанні математики
Вчителі Всесвітнього ОРТ досліджують нові напрямки у викладанні математики23 Березня 2016
В період з 13 по 18 березня 2016 року відбувся щорічний міжнародний технологічний семінар Хаттера (World ORT 13th annual Hatter Seminar) – "Нові напрямки у викладанні математики". 19 вчителів з 12 країн світу зібрались в місті Лондоні, щоб отримати досвід провідних спеціалістів в світі математики та поділитись своїми надбаннями в цій області. Почесний Президент Всесвітнього ОРТ сер Моріс Хаттер, який є спонсором семінару, закликав вчителів скористатись можливістю презентувати себе. "Для того, щоб бути попереду в області науки і техніки студенти повинні не тільки освоїти основи математики для повсякденного життя і роботи, а також вивчати математику поглиблено, що відкриє їм доступ до широкого кола професій. Наука і технології розвиваються по експоненті, і ми обмежуємо можливості наших студентів, якщо ми не готуємо їх математично," - наголосив він. Першим із виступаючих на семінарі був професор Х'ю Буркхардт, який з 1982 року очолює всесвітньо відомий Центр математичної освіти Shell. Він схвалив ідею проведення семінару та показав переваги сучасних підходів до контрольно-оціночних уроків. Україну на семінарі в м. Лондоні представляла вчитель математики спеціалізованої школи №144 м. Дніпропетровська Тетяна Івашкова.Заступник директора, вчитель-методист вищої категорії, Тетяна в минулі роки була координатором міжнародного віртуального математичного клубу Всесвітнього ОРТ, лауреатом конкурсу «Премія Всесвітнього ОРТ», лауреатом премії імені Беатріс Ванд-Полак, переможцем конкурсу «Вчитель року ОРТ». Приємно зазначити, що спеціалісту такого високого рівня було чому повчитися на семінарі! «Я неодноразово брала участь в семінарах ОРТа. Але в семінарі такого рівня – вперше, - зазначила пані Івашкова. - Було дуже цікаво дізнатися про проблеми математичної освіти в різних країнах та шляхи їх вирішень. Лекції про глобальні проблеми математичної освіти дозволили оцінити проблеми власної школи і вчителів. Звичайно, не все з почутого і побаченого можна реалізувати в нашій школі, але цікаві програми, методики завжди можна адаптувати під свої умови. Дуже приємно, що використання платформи Quipper School для організації перевернутого навчання і програма Plickers, про які я розповідала на семінарі, дуже зацікавили учасників і організаторів семінару ... Найголовніше, що після семінару з'явилося ще більше бажання працювати, впроваджувати нові методики, вдосконалюватись і допомагати колегам. Я дуже вдячна організаторам семінару...». Дивіться також:
|